Eliffffffff öğle yemeği öğünü koyabilirsin. Akşamüstü ara öğün akşamda akşam yemeği. Öğünler yetersiz değil ayına göre. Öğle yemeğinde pekmez vermezsen daha iyi olur bence canım. Öğle yemeği iyi olur. Sabah verirsin pekmez. Ben öyle yapıyorum. Sabah kahvaltıs,ara öğün,öğle yemeği,ara öğün ve akşam yemeği,yatarken mama. Ben 10. Aydan beri böyle yapıyorum. Yemediği öğünlere zorlamıyoruz. Bırakıyorum diğer öğünleri yesin. Çok nadir durumlarda hastaysa seveceği şeylere yoğunlaşıyorum. Ama yemiyorsa istemiyorsa zorlamak yok. Ayına göre bebeğinin bence güzel öğünleri vs. Zaten kutulu dışardan gıda almaması da önemli. Gayet güzel bence