Basak2811 bizimde bugün karantinamızın son günü olacak inşallah . Kızım 20 aylık maalesef o da oldu . 1 gün aynı dediğiniz halde oldu o da hatta gecesine 39a kadar ateşi çıktı maalesef . Çok ağladım o soğuk ıslak havluları ensesine kasıklarına koydugumuzda çok ağladı . Evimiz sıcaktıe ama ateşten dolayı soyundurdugumuzda titreyerek üşüyordu normalde üstünü örtmeyen çocuk ellerini bacaklarının arasına alıp üşüyerek yattı ve üstünü örtemedik ısıtamadık onu . Ertesi gün yatagından baska yerde asla uyumayan çocuk halsizlikten koltukta , yerde uyuyakaldı . Ama ikinci gün maaşallah çok iyiydi yavrum bizden çabuk atlattı . 2 gün zor geçti ama devamı iyidi şükür . İyi ki eşim vardı ben ağlamaktan yavruma bişey yapamadım. Hem ona ağladım hem de şükredip allahım sma hastası , kanser hastası ya da emsal hastalıklar yaşayan ailelerin çocuklarına yardım et rabbim diye ağladım . Evlatla sınanmak çok zor