Betul5434 Canım bence hiç ihmal etme direk götür hastaneye.Kan verdik ordan anladılar Ankara’da oturuyoruz amblans çağırdık hastaneye gittik zekia tahire ilgenmediler beklettiler sonra cebebi tıpa gittik kadın dedi ki sadece muane etti sıvı kaybetmiş dedi insan ni rotgen isyer kan ister damar yolu acamadi biraz emzirin sakinlesin dediler tekrar damar yolu acacklardi bekle bekle 2 saat geçti ordan şehir hastnesine götürdüm 15 saat orda tedavi edildi bebeğim
Çok şükür şuan iyi aman ihmal etmeyin götürün bu arada diğer bizimle ilgenmehen hastaneyi de şikayet ettik.sonucta acil hastyaya bakmadilar.Rabbim bütün herkese şifa versin
Ben bebeğimi covit olduğu için daha sık sık emzirmeye başladım ona ragmen sıvı kaybetmis enfeksiyondan dolayı