AbrhamH yani görselli kitapları var onlardan almıştım hayvanların adı ve çıkardığı sesleri söylüylordum oğlum adı yerine seslerini söylemeyi seçti😂neyse genel olarakda mesela su içti su içtik çorabımızı giyelim kumandayı verirmisin arabamıza binelim veya işte buna benzer örnekler hep bişeyi verirken yaptırırken ne olduğunu söyleyerek yaptırdım öğrendiğini öğrendi keliemler çok ama cümle yok işte bizde şimdide su veriyim mi yemek koyalım mı diyorum ama gene tek kelimeyle nereye ya mama ya koy der mama koy demez bakalım sanırım 24 aya kadar cümle kuramaması normalmiş eğer yanlış hatırlamıyorsam 2yaşına geldiğinde hayla kuramıyor olursa bir doktora götürücem çünkü hiç ama hiç cümlesi yok 17 aylık bir yeğenim de var o maşallah anne mama ver seni seviyorum bile diyor çocuk😂onlada genelde hep konuşarak öğrendi biz şahsen kitaplardan çok birbirmizle konuşmamız daha işe yaradı kelime konusunda