elmalikurabiye alıştırma külodu çok çok kötü bir fikir hem de. Bir kere o da çişi geçiriyor. Ve yapısı gereği kötü kokuyor. En azından benim aldıklarım öyleydi. Kızıma ilk tuvalet eğitimine başladığım hafta 1 kere giydirdim, dışarıya çıkmam gerekiyordu ve portatif lazımlık almamıştım henüz, yaparsa en azından tutar çişi diye düşündüm ama hiç de tutmadı. Tüm çiş aşağı aktı ve külottan daha kalın olduğu için çok ağır durdu altında. Yani bunun bana göre çözümü ya yatmadan 1 2 saat önce sıvı alımını minimum tutmak ki ben yapamıyorum, kızım çok su içiyor ve hala emiyor, mümkün değil bizim için, ya da gece uyuduktan 3 saat sonra çişe kaldırmak. Zamanla kasları daha çok güçlenecek ve gece çiş tutma süreci daha uzun olacaktır. Hiç dert etmeyin. Çok küçükler çünkü daha.