Kezban evet tabii ki baş çevre gelişimi önemli.Siz yine de içim rahat etsin diyorsanız gösterin tabii ki.Kendisi Pendik’teki Marmara Üniversitesi Eğitim Araştırma Hastanesi’nde görev yapıyor.Sadece Salı,Perşembe ve Cuma günlere orada.Sabahları öğleden önce ona görünmek için gelen hastalarına poliklinik veriyor.Randevu sistemi yok.Gelen herkese sırayla bakıyor.Kimseyi de geri çevirmiyor o kadar iyi kalpli ve merhametli birisi.Çocukları sevip öperek muayene ediyor.O’nu tanıdıkça gözümün arkada kalmayacağını anlamıştım ben.