AtaVeAnnesii Çok fena huzursuzluk yaptı bizde de 3. doz. Ateş, kızarıklık, bacakta tutulma, yürüyememe. Sanırım ters yere de denk geldi 4 gün çekti ufaklık. Ateş de çok yapmıştı. Normal diye düşünüyorum. Doktoruyla irtibat halinde olun bir terslik olursa. Ben bebeğim “anne oturamıyorum” dediğinde gerçekten korkmuştum