AtaVeAnnesii Oglum 15 aylik bugun bexero 3. Doz oldu atesi 37.8 di simdi 37.2 ye dustu sadece dus aldirdim bez koydurmuyor atesini bile zor olcuyorum .ilk defa ateslendi sasirdim napmaliyim kac olursa hastaneye gitmeli 🥺
Cheddar AtaVeAnnesii o aşı ateş yapıyo canım normal endişelenme 6 saatte bir calpol verirsin yarına bişeyi kalmaz merak etme
Miniminiprens AtaVeAnnesii doktor bexero için ağır aşı olduğunu ve yan etkisi olur demişti. Bizde ateş yoktu ama 2 gün çok huzursuzdu Şuan ateşi çok yüksek değil 38.5 dan sonda bi ateş düşürücü verirsiniz bence hastanelik bi durum olmaz canım sakin ol. Hatta bu seviyelerde ilerler daha yükselmez uyut minnoş güzel uyku çeksin sabaha bişey kalmaz Allahın izniyle 😊
limonlukarpuzzz AtaVeAnnesii bu ateşe ilaç vermeyede gerek yok canim normal bir ateş.. 38.5 gecerse eğer acile başvurabilirsin yada calpol dolven parol verebilirsin kilosuna göre.
AtaVeAnnesii Cheddar İlk 2 dozda sadece huzursuzluk olmustu o yuzden korktum onunla bende agladim valla🥺 tesekkur ederim canim benim🙏
AtaVeAnnesii Miniminiprens Cok tesekkur ederiz❤️ BEnde dusene kadar uyutmasam mi diyordum uyutayim o zaman cok saolun🙏
Hiranur2010 AtaVeAnnesii aşıdan normal canım 38 üstü olursa calpol verin ateş takibi yapın. Birde evinizde doğal gül suyu varsa başına ve eklem yerlerine sürün birebir ateş düşürücü etkisi var geçmiş olsun..
Yingyang AtaVeAnnesii 37.5normal herhangi bir müdahale yapmanıza gerek yok 38e kadar ilaç vermeyin diyor doktorlar
Splash-Splash-Love AtaVeAnnesii Geçmiş olsun bahsettiğiniz rakam tam ateş olarak geçmiyor. Sicaklamis diyelim yükselmemesine dikkat edin geçmiş olsun tekrar
AtaVeAnnesii Splash-Splash-Love Tesekkur ederim🙏 Valla o sicakladi ben perisan oldum annelik cok zor😔