MeteNaz daha ne istiyorsunuz. Gerçekten buna üzülmeye değer mi? Her bebeğin karakteri farklıdır. Bazı bebekler özgürlüğüne düşkündür. Bir arkadaşımın bebeği sarılmayı, birlikte uyumayı sevmiyordu düşünün. Ama her bebek annesini bilir, o bağ sizin oluşturmanız gereken bir şey değil, o kadar nazik kırılgan bir anda yok olabilir bir şey değil. Hiç merak etmeyin