8 aylık oğlum var. Kimseyi yabancılamıyor herkese gidiyor. Sorun ettiğim bu değil. Sanki beni de bilmiyor. Evde tek bakıyorum eşiminde benim de ailelerimiz şehir dışında. Gördüğü ben ve babası olmasına rağmen bir topluluğa girdiğimizde ilk defa bile gördüğü herkese gidiyor. Annemgile gelince işlerim oluyor bırakıyorum duruyor. Acaba aramızda bir bağ oluşmadı mı diye üzülüyorum 😔 beni annesi olarak bilmiyor sanırım. Büyüyünce de böyle olucak diye korkuyorum 😔 nolur akıl verin.