Yaseminnykn bizde de durum aynı. 1 gün sonra tam 4 aylığız. Bizde bir de inek sütü proteini alerjisi çıktı mukuslu kaka ve kanda kaka gördük. Emmek istemiyor yada max 5dk emiyor bırakıyor ne yapacağımı şaşırdım resmen. Mutlaka emzirmeyi teklif edin, almadıysa yarım saat sonra yine teklif edin. Yine almadıysa sağın sütünüzü, kaşık biberon yada suluk kullanabilirsiniz. Ben nuk marka suluk aldım biberon ile red yaşamayalım diye. Alıştırma bardakları da anne memesi gibi çeneyi çalıştırıp çekmesi gerekiyor. Benim için durum şu oldu; bir ay sonra işe başlayacağım zaten günde ⅔ kere sağım yapacağım yani emmezse bir ay önce başlamış olurum diye kar/zarar ilişkisi kurdum o yüzden biraz daha rahatım. Dediğim gibi sütünüz azalmaması için emmediği an sağım yapın.