asell03 olabilir de bilemiyorum ki. Yani şöyle; dogdugu yer annemin evi 2.5 ay kaldık. 1 ay kendi evimizde, 1.5 aydır da kvalidemlerdeyiz ayrı şehirler hepsi. Ve daha eve dönmemiz 1 ay var. 10 gun sonra tekrar annemin yanına gidecegiz. Valla sebep buysa cocuk haklı yani. Bir de ben burda cok huzursuzum ondan da kaynaklı olabilir. Eşim yatılı kursta. Ev kalabalık, cok stres oluyorum. Full evdeyim. Bakalım gidince neler olacak.