Oğlum 3 ay 10 günlük 1 aydır mukuslu kakası vardı 3 gün önce cook az çizdi halinde kan gördüm kakasında , sadece 1 kere gördüm o gündür daha yok ama mukusu var onun dışında egzama pişik kusma aağlama huysuzluk vs yok . Doktor kan testi ve kaka testi aldı kan sonucu çıkmış aradı bugün pozitif dedi ama kaka tahlilinide bekleyelim dedi ve eğer alerji görünürse diret diyet mama başlayalım dedi hocam ben diyet yapmicak mıyım direk mama mı vercez dedim belki komple anne sütüne alerjisi vardır vs dedi anlamdım bu işten bişey ki benim bebeğim bu zamana kadar biberon vs tutmadı memeden kesmeyi düşünmek mama verme düşüncesi falan, sabahtan beri kötüyüm ağlıyorum