Hepinize çok teşekkür ederim, eleştirenleri anlıyorum. Çalışıyor oda ne yapacağını bilemedi bilemiyorum destek ama beceriksiz olarak değiştireyim. Evden göndermeyi bile düşündüm en azından gözüm görmesin ayak bağı olmasın diyr ama onunda gidecek yeri yok…
Annem yok gurbetteyim çok isterdim burda olmasını bende ona sarılırdım en azından hiç yardım edemese bile ❤️
Daha sakin olmaya çalışacağım geçecek inşallah…