Cali
gececek tabiki hatta suanları özleyeceksin daha cok taze her şey🤎
gazı vardır,seni hissetmek istemiştir,acıkmıstır,üşümüştür ,sıcaklamıstır bir sürü sebebi var ağlamasının.
Sakin kal ve üzülme inan zaman cok hızlı ,kocaman sarıl kucakla iyi gelecek ikinize de lütfen ağlama😢🤎