yuhibu1920 sağol tatlım cümlemizinkine inşallah iştahlı bebişler olsunlar 🙏🏼
Ama inanki benim ki hiç yemez beni bezdirridi 15 16.aydan sonra biraz olsun açıldı az az yemeye başladı şükür 🙏🏼
bizim ki de yumurta sevmez ucundan kıyısından yediriyorum, zeytin çok sever çatala az yumurta ya da krep batırıyorum bi de zeytin parçası öyle yediriyorum, peyniri de belli peynirler var sevdiği onları alıp veriyorum 🥲 domates salatalık da çok minik minik doğrarsam yiyor 1 dilim salatalığı 5e 6ya bölüyorum 😂 tahin pekmezi çok sever, yumurtayı onunla yedirdiğim de çok oluyor.. Kendisi yese keşke ama çok çok nadir alıp da bişeyleri ağzına koyuyor 🙄 bazen çatalı kaşığı alıp elime veriyo ki yedireyim 🥲😬
Valla yeme işleri çok zor yaa, seçici bi bebek benim ki de her gün ne versem diye düşün dur 🤦🏻♀️