Btlazz ben de eşime kıyamıyorum, gece uykusuz kalınca sabah işe yetişemiyor. Bir tek kendime kıyıyorum galiba :) bir ağlayabilsem belki rahatlicam ama bebeğim yoğun bakımdayken kendime ağlamayacağım diye söz vermiştim, hala sıkıyorum bakalım nereye kadar gidecek..