Vivalaarya Sulemustafa Ben de korktuğum için geciktirmiştim doktorum çok rahat bir şekilde hala girmedin mi dercesine bir tepki vermişti🙃 Korkmayın ama yalnızken dikkat edin isterseniz bir meyve suyu falan içip öyle girin.
Nisa37sufu57 Sulemustafa 6 gün uzun olmuş ben taburcu olduğum gün doktorum duş alabilirsin dedi şeffaf su geçirmez bant oluyor öyle duş alabilirsin
crazymommy Sulemustafa Dogumdan sonraki gün banyo yapmıştım ama bant ile yapmıştım 1 hafta kontrole kadar kapalı yaptım banyodan sonra pansumanı yenileyip kapatmıştım. kontrolden sonra açık yapabilirsin dedi doktorum.
Ayssss1 Sulemustafa ameliyattan hemen sonraki gün bantla duş aldım sonra yaramı açtılar 2. Günde yaram açık şekilde duş aldım
Sulemustafa Ayssss1 ben gec kalmisim korkudan nasil yapıcağimi sasirdim birde 2 bebos var kayin validemi Çağırdim bakicak simdi bende dusa😊
Z1414 Kısa kısa hergün duş alabilirsin canım doktorum öyle demişti göğüslerin içinde iyi olur ılık duş
mmek_2014 Ben hastaneden eve gelir gelmez duş almıştım. Dogumdan hemen bir gün sonra. Korkacak bir durum yok girin rahat rahat duşunuzu alım sadece dikiş bölgesine kese sürmeyin yeter.
sincaptanhallice Sulemustafa ben hastaneden çıktıktan sonra yani doğumdan 2 gün sonra orada dikiş banti varken tek başıma ayakta duş aldım. Bant zaten doktorda çıkartılıyor. Ben zorlanmadım ama zorlanirsaniz oturarak deneyin. Ben oturarak yapamadım aslinda
Tued Sulemustafa bende 7. Gün yaptım korkumdan hatta sezeryan bandı aldım dikişi kapatıyor onla girdim cnm
uyus Sulemustafa ben eve gelince hemen yaptim 3gün..su gecirmez bant yapıştirdim.yani şuanda siz yapabilirsinjz banyo .tereddut ederseniz eczanelerde bant var.ondan aldirin yapıştırin
Sulemustafa Bayanlar hepinize teskkur ederim aldim ciktim valla ne rahatladım soyledikleriniz icin tekkurler 😊
1prens1prensesannesii Sulemustafa ben doğumdan ertesi gün eve geldiğim de yaptım hemen.. Su geçirmez bant vardı.. Hergün tazeledim bandı batikon ile pansuman yaptık. Hergün duş aldım.. Dün 1 hafta oldu doğum yapalı bandı tamamen çıkarttım. Bugün kontrol vardı doktor gerek yok artık açık duş yapabilirsin bant yapıştırma dedi
lalbg Sulemustafa ben ertesi gün duş almıştım. Su geçirmez bant vardı. 3 gün sonra doktor çıkardı bantı eve geldim yine duş aldım hiç bi sorun yaşamadım. Hatta 10 ay oldu doğum yapalı sezaryen izim yok:)
Fadime1 Sulemustafa Valla 2 gün hastanedeydim eve gelirgelmez dus aldim su geçirmez bandım vardı ikinci gun bant çıktı oyle yaptım hic biseyde olmadı valla ztn uyusuk oluyor biseu olmaz
cnsgrn Sulemustafa ben haataneden gelir gelmez banyoya girmstim oglumu da yikamistim o hastane kokusu falan siniyo insanin üzerine. Zaten dikişlerimin üzerinde su gecirmez bant vardi 4 gün o şekilde dus aldm sonra da cikarip devam ettim
Deletedmom5454 Sulemustafa kız Allah seni 6 gündür girmezsen sıkıntı olur mu hiç öyle ben gelir gelmez duş aldım açık yaraydı bide her gün al dedi duş bant vs hiç kullanmadım