Sulemustafa sezeryan sonrası 5 gün hastanede kaldım o arada gelip gidip hep pansuman yaptılar hastaneden çıkarken de su geçirmez bant ile duş alabilirsin dediler yara açıktı ama 1 hafta sonra kadın Doğum doktoruna kontrole gittiğimde rahat duş alabilirsin sorun olmaz demişti yaklaşık 15 gün sonra için su değebilir dediler