Asyammm59 slepy sıkıntılı bir bez oglum 2 aylıkken 3 numsra kulladık sıkıyor diye sonraki aylsr 3+ kulladık kızartıyordu prima geçtik 9 aylık olcak hala 3 numara kullanıyorum ne pişik ne kırmızılık sıkma yapmadı
şimdi minies yada bebem natural deniycez