Asyammm59 Merhaba, normalde sleepy kullanıyorum fakat 3 no ve devamı için özellikle gece sızdırma yaptığını okudum çoğu yorumda. Bez değişikliği düşünüyorum. Sizlerin kullanıp tavsiye edebileceği bez markası hangisidir?
hanasil Yaa normalde en başından beri sleppy kullanıyorum memnundum şuan 6 aylığız 3 numara bez kullanıyoruz ve gerçekten bu sıralar sızdırma oluyor demekki genel birşeymiş yani😕
Alanbebek hanasil canm bez numaran küçük degılmı biz 6 aylıkken 4 numaraya gecmıstık bezler küçük geldıgı zamanda sızdırma yapıyor ordan bılıyorum bebegınızın kilosu kac
hanasil Alanbebek yaaa pardon biz 4 numara bez kullanıyoruz yanlış yazmışımm 🤭 7800 kilosu 4+ ya geçsem sanırım daha iyi olacak
Fadime1 Asyammm59 ve oğlum suan 3 aylık no 4 kullanıyorum suana kadar hic sızdırma olmadı yeri geldi unuttum oluyor bezi gece dolmasına rağmen bezin dışına sizdirmiyor