Mina_mom canım senin sorunu ben de doktoruma sordum ben kabızken bebeğim de zorlanıyor, duphalac içsem bebeğim de rahat yapar mı dedim zararı olmaz faydası olur dedi yazdı. Gerçekten daha rahat yapıyor. Doğum sonrası günde 3 kez kullanıyordum. Şu an 2 kez kullanıyorum