Mina_mom Bu surubu kullanıp bebeginde faydasını gören oldu mu günde kaç defa ve ne kadar süre kullandınız? Etkisi oldu mu
aysealtuntas Mina_mom bebeğinde derken anlamadım ben kendim için kullanmıştım Doğumdan sonra ve gerçekten faydasını gördüm
Gulbeyz Mina_mom kullandım bi fayda göremedik malesef ayrıca cok tatlı oldugu için bebegim içmek istemiyordu
CansuAlmila Mina_mom bizde kullandık sabah aksam 1 ölcek ama bebegim basta icti sonra icmek istemedi cok tatlı bisey cünkü faydasınıda pek göremedik
Deepmom Mina_mom kabızlık ve makatta çatlak oluşunca kullandık etkisini gorduk kisa sure içerisinde doktorumuz un tavsiyesi yarim ölçekti
Minikbereninannesi aysealtuntas Doğumdan sonra mı kullandın canım? Bende Doğumdan sonra hemoroid oldu ve 3 aydır her gün sancı çekiyotum çünkü her gün lavaboya çıkıyorum. Gün içerisinde 7/8 saat sancım oluyor. Provtogvenol verdi doktor ama o da sancıyı azaltmaz oldu. Duphalac ı emzirirken mi içtin?
GunceVeAnnedu Duphalac ve Osmolac kullandim kendim icin ikisi de cok iyi geldi cok güzel ama fazla tatli suruplar 😂 Bebekler icinde kullaniliyormus ama surekli kullanmak bagirsak tembelligine yol aciyor dikkat edin😊
Mina_mom GunceVeAnnedu Malesef ki lavman la çıkartmak zorunda kalıyoruz tutuyor ve sertleşiyor son çare duphalac kullanacaz bakalım
HamzaSiracveBen Duphalac ismini duyunca midem kalkıyo 😅😅😅😅 hamileliğimin basında asırı kabız oldum ve bunu kullandım her içtiğim de aşırı yogun tatlı oldugundan oğürüyordum o zamanlar geldi aklıma 🙈🙈🙈😂😂😂😂😂
Eda1990 Minikbereninannesi haylen kabizmisin canim bende senin gibiyim tuvaletim geldimi agliyordum uc gune kadar bir haftada sancimi azalttim cok sukur eczanede ultraproct krem al sabah aksam dayanabildigin sicaklikta suya otur kendini suyun icinde gevsek birak 10 dk otur kalk kurulan iyice makatinida kurula bi kremden yesil mercimek buyuklugunde surerek masaj yap gun icerisindede kremsiz suya agrin oldukca otur hafifledigini goreksin rabbimin izni ile
Minikbereninannesi Deletedmom280 süte geçiyor diye içmemiştim ben de. Hap şeklinde de var şurup şrkinde de siz hangisini kullandınız
Fatmahumagok Mina_mom benim kızım 6 gün yapmamıştı doktora gittim sabah akşam birer çay kaşığı verdim hala yapmadiginda verdiğimde verdiğim gün yapiyordu
Deepmom Mina_mom 1 hafta gibi bi sure kullandik cok sukur tekrar durumu yasamadik kullanmadik bi kabızlık oldugu icin prebiyotik lif iceren bi toz kullandik yaninda bitmiş ve yedi gidalara dikkat ettim kendiminde bebegiminde