sedaykn Bebegim_34 Epilepsi herkeste aynı olmuyor. Bazısında sadece göz dalması olarak bile olabiliyor. O kadar kolay değil demek doğru değil bu yüzden.
sedaykn Bebegim_34 İşte o kadar kolay değil deyince yanlış bilgilendirme olabiliyor o yüzden dedim ☺️
sedaykn Temmuzunannesi Video çekip doktorunuza gösterin. O gerek duyarsa Çocuk Nörologuna yönlendirir.