Sevda6767 sadece dalma nöbeti oluyorsa yani saniyelik sürüyorsa, başka herhangi bir şey kasılma, bayılma vs gibi belirtiler olmuyorsa çocukluk epilepsisi denilen çeşit olabilir. Elbette bu da kontrol edilmesi ve ilaç kullanımı gerektiriyor. Ama en hafif ve ergenliğe giriş ile tamamen biten bir şey. Siz takip edin içiniz rahatlaması için en kötü senede bşr kez kontrole götürün. 2-3 aylık bebeğin sıçraması normal refleksler kaybolmuyor henüz.