Mhends_anne bazen burda yazılanlari gorunce ne isim var benim burda diyorum, bazen de cok isime yarıyor gidemiyorum 🙄 lüten sacmalayanlara aldirma, bebeginin ihtiyaclarini görmediginu zorda bırakacağını sanmıyorum sorunun senin yasasigin duygudur muhtemelen. Ben yaşamadım ama cok duydum da kalici olani duymadim, gecer ama bu surecte sen kendi kendinin doktoru ol, ten temasi yap bol bol bebegini de kendini de soy al yorgani ustunuze yat teni tenine değsin. Guzel seylerle ilgilen yuruyus yap uyu kitap oku komik seyler izle, depresyonuna saplanip kalma...
Ve geçtiği zaman sana şu olacak, kalbini içinden söküp sana bebegin olarak vermişler gibi kalbin bebeginde atacak, cennet bebeginde kokacak ve onu gormediginde deli gibi özleyeceksin 😍 kendini buna hazirla cunku cok yakın 🙏