Mhends_anne bende öyleydim kızımı alıp kucağıma sevemedim hiç, karnını doyurup yatiriyodum. hoş 45 dk dan uzun emiyodu çok bunalimli geçti benim ki yanimda insanlar vardı ama hiç birini gözüm görmedi zamanla geçti önce bedenen toplandim sonra kızıma alıştım şimdi dünyanın en huzur verici şeyi, onunla vakit geçirmek muhteşem bi şey 11 ay oldu bile 🌝 havalar isiniyo dışarı çık kendini toplayınca yürüyüş yap bebisinle, bol bol dua oku sevdiğin insanlarla görüş seni üzücü yorum yapanlarla muhattap olma emin ol geçici bi durum çok rahatsız olduğunu düşünürsen yardım da alabilirsin. Ama unutma yeni bi sen oldu adapte olmak da tabiki zorlanabilirsin uykusuzluk da cabasi bu gunlerin geçici olduğunu bil. Ben moron gibiyim ağlardım sürekli yanimda insanlar vardı ama kendimi çok yalniz hissederdim şimdi eski günlerden eser yok Allah yardımcınız olsun💜💜