BebekArass mucizemmm_ teninize yüksek gelmiş ayarı yanmış büyük ihtimalle bende yaptırdım kademeli olarak artırıldı ayarı öyle bi acı yada yanık oluşmadı yaptırdığınız yere gidin bence
mucizemmm_ BebekArass evet bugun gideceyim hayir ben ilk kez yaptiriyordum anlamadim . Canim cok acidiği için yarim biraktirdim kendisi neden durdirmaz ki dozunu Yuksek devam eder bugun gidip soyleyeceğim
hilali04 mucizemmm_ benim danışmanım yaparken bana sürekli soruyor yanma var mı diye varsa eğer ısıyı düşürüyor sizi göz göre göre yakmışlar bence şikayet edin. 3.randevuma gideceğim çok memnunum azalma bile oldu
hilali04 mucizemmm_ evet ben senin durumunu anlattım lazeri yapan ablaya öyle aklıma gelmişti lazer yapılırken kesinlikle şikayet etsin makineyi doğru kullanamıyor çok tehlikeli dedi