mucizemmm_ Kizlar iki gun once lazer yaptirdim ozel bolge.cok acidigi icin yarim biraktirdim o gun yanma oldu .dun ve bugun aciyor o bolgede yanmis kahverengi basina Boyle bisey gelen oldumu normaalmi
Melek-k mucizemmm_ normal değil yüksek ayarla yapıp yakmışlar sizi. Gidin şikayet edin durumu bildirim yaptırdığınız merkeze
94z-20u mucizemmm_ canım yüksek tutmuşlar ayarı yakmışlar yanık pişik kremi kullan orayada şikayet et ilk seansda bukadar yüksek seviyede yapılmaz ilerledikçe artırılır
Milamoms mucizemmm_ yüksek isiyla yapmıştır etkin sonuç için yakmıştır daha düşük ısıyla yapıp kıl kökü inceldikce yani 2-3 seans sonra yüksek isiya gecin
DenizSerap Nasıl bir yerde yaptırdınız ? ya ben güvenemiyorum her yere hamilelikten sonra devam edemedim ve araştırıyorum devamlı gerçekten her yere gidilemeyecek kadar ciddi bi mevzu epilasyon.
mucizemmm_ Kizlar şimdi yarim biraktirdigim icin 5 gune hine yaptirmak istiyordum tamamini ama bu şekilde yapilmaz heralde
mucizemmm_ Milamoms şimdi beni resmen yakmiş ne kadar sure sonra yaptirabilirim iyileştikten sonrami yolks 1 ay sonrami