GizemCengiz bebeğim ilk uçuşunu 20 günlükken yaptı, sonra 4 buçuk aylıkken on gün arayla 2 defa bir buçuk saatlik bi yolculuk yaptık. Şimdi 6 buçuk aylık {hatta 7 ye bir hafta kaldı💃} Çarşamba günü de 1 saatlik bi yolculuk yapıcaz tabi bu başbaşa olacak😫ondan öncekilerde eşim vardı. Ama şimdi napcam bilmiyorum bide o kadar hareketlendi ki sürünüyo neredeyse yürüyor bi yerlerden tutup kalkıyo, orda da bu rahatlığı ister diye ödüm kopuyor çok telaşlanıyorum. Emzik kullanıyorsanız mutlaka emzik verin iniş kalkışlarda, veya emzirin, veya rahatsız olmayacağını biliyorsanız kulağına pamuk tıkayın. Ben ilkinde emzik verdim yutkundurmaya çalıştım ufak ufak burnunu sıktım, ikincide gene emzirdim bide pamuk koydum. Bakalım bu sefer napcaz 😂