feride11555 inşallah en yakın zamanda kavuşursunuz yavrunuza 🎈 çok şükür ki durumu iyi başka bir problemi yok merak etmeyin en geç 38. Hafta da toparlanıyorlar. Siz bol bol sütünüzü sağın biriktirin. Ben de çok üzüldüm gerçekten mahvoldum yani sütüm azaldı sonra da apandistim patladı ameliyattan sonra sütüm kesildi bebeğimi emziremedim bile 1 elin parmağını geçmez. 1 ay anne sütü verebildim sadece o da küvözdeyken sağdıklarımı verdiler. İnsan sonra da buna üzülüyor 🤷🏻♀️ Üzmeyin kendinizi geçecek hepsi 💜