feride11555 benim bebeğim 42 gün kaldı ben de onunla beraber hastanedeydim yaşanılanlara birebir şahit oldum o yüzden. Doktor ilaç almaması, kendi nefes alması, vücut ısısını koruyabilmesi (kilo almasıyla oluyor) ve ağızdan beslenmesi gerekiyor çıkması için dedi. Benim bebeğim 30 haftalıktı 1515 gr doğdu kilo almasını beklediler vücut ısısı düşüyordu ondan biraz uzun sürdü. Prematüre oldukları için her şey iyi olmadan eve göndermek istemiyorlar. Çok bebek geldi taburcu olduktan sonra her şeyi iyi olduğu halde bakımsızlıktan beslenememekten kaldılar kuvözde. O yüzden acele etmeyin bence. Anlıyorum sizi de tabiki zor bir süreç yaşamayan bilemez bunu ama bebeğiniz için en iyisini yapmaya çalışıyorlardır bence