arasegeninannesiii ben 10ay 1 haftalıkken yaptırdım. Refluluydu korkuttular erteledim durdum. Asiri hareketli bir bebekti. Emekliyordu, desteksiz adımlıyordu. Lokal anesteziyle oldu iki üç saat huzursuz oldu sonrasında oynadı. Sadece o geceki uyanmaları bağırarak oldu. Ertesi gün hiçbir şeyi yoktu. Bir hafta boyunca kantaron damlatıp, mustela sürdük. İkinci hafta sadece kantaron yağı damlattık. Doktorumuz böyle önermişti. Hiç karton bardak kullanmadık, hareketli bebek olduğu icin önermediler.rahat geçirdim ben yani ve dedim küçük yaptırsaydım daha da rahat olurdu.boşuna korkutmuşlar beni yani