arasegeninannesiii ben 2 aylıkken yaptırdım, karton bardak falanda koymadım, sadece 3 gün bezine vazelin sürdüm yapışmasın diye.. ve evde yaptırdım çok rahat geçti .. sadece o bölgeyi uyuşturdular,, bi kaç kerede ağrı kesici verdim.. sabahına hiç bişeyi yoktu 😊