Ozge04858 Melikemlk geçmez bence sanmam cok kotu bisey onun agrisi biraz egiliyim belim tutuluyo sanki dogrulamiyor
Miranalimom Ozge04858 Aa yok benimki gecti ama sirtim cok üşuyo buz gibi oluyo sicakta bile . Agrisi giti ama etkisi kaldi hic bi faydasini gormedim ama pismanligi hep olacak
Ozge04858 Yagmuralmila zaten genellikle yatak emziriyorum yada sırtımı yaslayrak ama pek değişen bisey yok
Yagmuralmila Ozge04858 doktora gitmelisin belkide bel fıtığın vardır .. hamilelikte çok farklı bir olay çıktığın zaman o durumdan kas zayıflığı fıtık gibi şeylerle karsilasabiliyorsun
Ozge04858 ugursuzsafiye 3ay oldu ben çok rahatsız oldum çıkarın dememe rağmen kimse ilgilendmedi üstelik yanlışlıkla sırt üstü yatınca dahada canımı yaktı
Gunesay Ozge04858 benim de belli bir süre ağrıdı hatta doğrulamıyordum. Sonra birden ağrı azaldı. Hatta epiduralin olduğu yer omurga kısmında baya şişmişti 🥲