Ozge04858 ben hiç ağrı yaşamadım bende epidural anestezi aldım.. onun nedeni anestezi değil yanlış pozisyonda emzirme öyle bir ağrı yok halk dilinde çıkmış yanlış bilgi.. bebeğinizi dik pozisyonda ayaklarınız biraz yuksekte tam kavrar vaziyette emzirin… Yada yanınıza yatırın sizde yan dönün yatar pozisyonda emzirrin belinizi hükmeden