AgentMom prensveprensesinannesi 6 aylıkken yaptırdım. İyiki erken olmuş. Emekleyip yürürken zor olurdu. Çok hareketliydi oğlum. Bence şu ara düşüsen daha ii. Yaza yürürse eli hep pipiye doğru gidecek. Bez değiştirmek bile istemiyorlar tutamıyorsun. Ama 2-3 güne iyileşiyor.2-6 yaş doktorda dinimizde uygun bulmuyor.
prensveprensesinannesi AgentMom benim de dinen uygun olmadigi icin vicdanen rahat dgilim oglumun çükunu kestirmek istyorum dugun mevlit diyorum bizim herfi abisinin oglu vr 3 yasinda henuz ettirmemislr diyoki onunla edicez bende kabul etmiyorum kafayi yedim
AgentMom prensveprensesinannesi düğünü mevlütü sonra yapın. Oğlum Şuan 7 yaşında bizde Mevlüt yapacaktık erteledik. Hastalıktan dolayı. İlla kestirip haftasına mevlit yapmanız gerekmiyor. Millete göre yaşamayın. Onlarla düğünü yaparız deyin
bankacianne34_ prensveprensesinannesi merhaba, 52 gunlukken yaptırdım ve ılk gun harıc hıc ılac vermedım sukurler olsunkı ⅔ gunde ıyılestı erken yaptırmak her zaman daha ıyı cocuk yuruyecek kosucak o zaman daha cok acı cekıyor
bankacianne34_ prensveprensesinannesi bazen çocukların organlarında anbe karnında olusan mıkrobık bakterıker oluyormus ve sıkıntı cıkarıyormus ornek dunner olurken bu olay gozukuyor yada cıcuk hasta olunca meydana cıkmakta doktorunuza bu soruyu sorun belkı esınız dınlerken doktoru onay verır ☺️
mmek_2014 Biz iki oglumuzu da 2.5 aylıkken sünnet ettirdik. Çok rahat geçti çok şükür. Ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi bence
hayal_perest prensveprensesinannesi oğlum 8 aylıkken sünnet ettirdikdik. Çok hareketli bi çocuk. Sünnet olduktan 2 saat sonra emeklemeye başladı hiç abartısız söylüyorum.
buzlulimonata prensveprensesinannesi ya 1 yasindan önce ya da 4 yasindan sonra yaptirin diyolar doktorlar o yüzden bence simdi yaptirmanizda fayda var
Gunsss prensveprensesinannesi 2,5 aylıkken yaptırdık şimdi olsa ne yapardık hiç bilmiyorm çok hareketli iyi ki erkenden yaptırmışız
Feyzza prensveprensesinannesi canım ben 2 aylıkken yaptırdım iyiki diyorum çocuk rahat etti bizde şuan 8.5 aylığız ama çok hızlı geçti 1 haftada geçti ilk gün çok ağladı sonrası normalleşti bizim
Lizbon prensveprensesinannesi 15 günlükken oldu iyi ki de oldu cocugun o yasta acı cekmesine ne gerek var
Fatma8988 prensveprensesinannesi 52 günlükken doktor tavsiyesi ile oldu hemen yaptırım beklemeyin dedi. Hic beklemeyin bezinde bir günde iyileşiyor ne kadar kücük o kadar iyi. Hem hareketlenmeden yaptırın ki emeklerken yürürken acımasın