prensveprensesinannesi Hanimlar 5 ay 17 gunluk bi tosun oglum vr ben sunnet ettirmk istyom boyle onumzdki yaza dogru falan hani uffak ya aci agri bilmez diye buyumesini beklemedn yaotircam acba erken ettiren varmi aranizda hani nazil sence fikrim olurmu sizce esimde istemiyo 2 3 yasinda olsun diyor napayim acaba
Gizem_Teo prensveprensesinannesi 5aylıkken yaptırdık iyikide yaptırmışız. Doktorumuz bile tam zamanında olduğunu söyledi. Kıpırdayamıyorlar iyikeşmeleri hızlı bişide anlamadıkları bilmedikleri için ben çok memnun kaldım 20günde de geçiyor rahat ediyorsunuz
agacsizkoala prensveprensesinannesi hiç yazı beklemeyin hemen yaptırın bence , 7 aylıkken sünnet ettirdik hem dönüyordu hem çok hareketliydi kollaması çok zordu, en iyisi dönmeye başlamadan olması
Ayseege6156 prensveprensesinannesi 2 aylıkken yaptırdık iyikide yaptırdık sadece olduğu gün huzursuzdu sonrası normaldi hatta sünnet edenndoktor bize keşke göbek bağı düşmeden yaptırsaydınız ozaman hiç ağrı acı hissetmiyorlarmış bidaha oğlum olursa doğumhanede direk sünnetini yaptırıcam 👌 size tavsiyem geç bile kaldınız biran önce yaptırın hem psikolojik olarak hemdr ağrı acı açısından bebeğiniz için daha iyi olucak 🌸🤍
Bebegimm1 prensveprensesinannesi ne kadar erken o kadar iyi diyorum 2aylikken yaptirdik sunnet olmamis gibiydi eşimde buyusun daha kucuk hatta ne gerek var öyle kalsın diyordu kıyamıyordu suan 9 aylk buyudugunde asla olmazmis dedim yerinde durmuyor her şeyi anlıyor bence simdiden yaptirin daha fazla bekletmeyin derim☺
prensveprensesinannesi Gizem_Teo iste bende diyorum doktorda dedi esim yok diyor yeminle verem oldum doktor birde acilmasi vr dedi
prensveprensesinannesi agacsizkoala oo valla evi turluyo emekler basldi yerinde durmuyo zor bu donemden sonra
momoftwo2 2,5 aylık falandı yaptırdık iyiki de yaptırmışım diyorum hiç anlamadan iyileşiverdi, şimdi 15 aylık 😊 Bir ay sonra ikinci oğlum doğacak nasipse, onu da hemen sünnet ettirmeyi düşünüyorum inanın çok kolaylık oluyor
94z-20u prensveprensesinannesi ben 2 aylıkken yaptırdım iyiki yaptırmışım 5 günde iyileşmişti şükürler olsun şuan 13 aylık her alt değiştirmesinde diyorum lan iyiki sünnetini yaptırmışım çünkü okadar hareketliki zaptetmek çok zor olurdu ve eli kolu uzanıyor artık kendi canını yakardı 2 aylıkken de 1 gün biraz mırıldandı sonrası normal
Bebegimm1 prensveprensesinannesi erkekler böyle hiiiccc evlatlarina kıyamiyolar sanki biz bayiliyorz kucukken yaptirmaya 😁 ameliyata sen gir dedim eşime yok yok ben dayanamam ben duramam orda dedi 😁 ben girdim içeri oglumla güle oynaya ameliyattan yine gülerek ciktim eşim oglumu gordu basladi aglamaya 😁 demek ki içeri o girseydi doktorlar eşimle uğrasirdi birakirdi amileyati🤣
300421 prensveprensesinannesi gelecek ay 5 aylık olcak o zaman yaptırcaz bize de doktor dedi eşimde duydu yoksa eşimde yaşına girsin öyle yaptıralım diyordu bana kalsa 40 45 günlükken yaptırcaktım ama eşim izin vermedi kalça ultrasonu çektirmeye götürdük o sırada doktor baktı en erken yaptırın dedi gelecek ay yaptırcaz
Fatma69 prensveprensesinannesi ne kadar erken okadar ıyı 10 aylıkken ettırmıstım cok pişman oldum erken yaptırmadıgım ıcın
Fatmakocabay Yazı beklememenizi tavsiye ederim ne kadar erken o kadar iyi inanması biraz güç ama gerçekten bişey hissetmiyorlar… 6.aydan sonra daha zor olduğunu söylemişti doktorumuz üst sınırı 1 yaş yok olmazsa 6 yaşa kadar önermedi. Bu tüm bebekler için geçerli demişti. Biz büyük oğlumuzu 11 aylık iken sünnet ettirdik, nasipse kış gelmeden küçük oğlumu da ettirmeyi düşünüyoruz.
Alppinannesi prensveprensesinannesi biz de beş aylikken yaptirdik iyiki yaptırmısiz o kadar rahat olduki bir haftada da iyileşti çok şükür
300421 prensveprensesinannesi çok merak ediyorum o yaşta yaptırıp ne olcak acaba o cocuk o acıyı bilmesin daha iyi ya ven bu yüzden eşimle kaç kere kavga ettim Allah’tan doktor onun yanında söyledi de inandı ona kalsa ooooo bekler de bekler