Gokcem01 ben hepsini bebiş 10 aylıkken vermiştim ama 3 ay önce 1,5 ayda 7 kg aldım 🙄 şimdi onu vermeye çalışıyorum hala 3 kg var emzirmeyecek devam ediyorum oğlum 18 aylık neden aldığım meçhul yani doktora bile gittim böyle her ay kilo almaya başlarsam diye bir şey çıkmadı hormonlarda 🤷🏻♀️