Ben de emzirirken olmustum. Emzirdigim icin ilac kullanmadim bol bol emzirmeye devam ettim. Pekmez, zencefil, sarimsak, sirke, kekik yagi koklama artik saglikli ne varsa duzenli (ilac gibi sabah ac karnina su, oglen bu diye not etmistim) tukettim. + Beslenmeye cok dikkat ettim.sifali sifali yemekler yapmaya calistim.hamdolsun rahat gecti.