Gediz-01 benim de 7. Günüm ve neredeyse Rabbime şükürler olsun gece uykusu haricinde şöyle deliksiz 1 saat yatmamisimdir. Hem iş yapacak takatim vardı. Bunu da önce ALLAH’a sonra da şunlara bağlıyorum;
** Ben beslenmeme çok dikkat mutlaka meyve yerim,süt,yoğurt,yumurta,peynir vs almam gereken her vitamini alırım
** Hiç "ben Corona oldum,hastayım,yatak döşek yatica., kötüyüm"gibi olumsuz şeyleri kafamda yer edinmedim. Bu bir grip ve ben en fazla 1 haftada iyilesicem diye düşündüm hep.
** Elenatal3 emziren anne vitaminini kullandım,ağrılarım dayanamayacak kadar olunca parol ictim ( 5 saatte bir),duş aldım, evin içinde çift maske taktım bebeginle uyuduğum için uyurken de taktım mecburen. Bol bol dezenfektanla ellerimi temizledim. Sürekli ellerimi yıkadım.
Ve en önemli bence bana şifa olduginu düşündüğüm şey kesinlikle UDH-İ HİNDİ yağı. Üçüncü günden sonra parol bile içmedim. Zaten araştırırsanız hadislerde geçen bir yağ olduğunu görürsünüz. ALLAH razı olsun bir arkadaşım hemen getirdi verdi bana. Günde üç defa bir tatlı kaşığı yemeklerden yarım saat önce iciyorsun ve üzerine su bile icmiyorsun @,3 damla sağ 3 damla sol burnuna damlatıp 10 dakika uzaniyordum.
Ben elhamdülillah bu şekilde topladım kendimi. Şuan sadece boğazımda balgamdan kaynaklı öksürük kaldı. Ama evimi temizliyorum , elhamdülillah her işi yapabiliyorum. Umarım siz de tez zaman da iyileşirsiniz Rabbim sizi ve ailenizi korusun inşallah.