Alin6272 gazlı bir süreçten geçiyorsanız önce damlasını verin😂 sonra alın kucağınıza bolca vakit geçirin göğsünüze bastırın kendini. Konuşun, kucağınızda dolaştırın hiç çekinmeyin alışır vs diye. Atak zamanları çok normal ve çileli bir durum. Bolca emzirin