Kızlar 2 aya kadar her şey normaldi taki 3 ay 4 günlük olana kadar gündüzleri uyumuyor uyursa 10 dk uyumadıgı sürede hep ağlıyor hep ama atak dönemi olabilir evet ama nasıl başa çıkıcam ağlayınca sürekli kucağımda mı gezdireyim napayım şaştım gündüz uyumadıgı için gecede zor uyuyor ve her uyutmaya çalıştığımda ağlıyor akıl verin nasıl geçirdiniz bu zamanları ve ben kucağa da alışsın istemiyorum