Tazeanne3571 Pelinzade düzelmesine çok sevindim. Sizin çarpıklık durumu nasıldı? Benim bebeğimin diz altı parantez şeklinde. Yani alt bacakları dışa dönük. Ama ayaklarında sorun yok. Sizin nasıldı? Umarım bizimki de düzelir.