Sevimlidostlar1212 hamile kalmaman için kocanında seninde neyse ya senin kadar saygısız olmıcam bide gelmiş anlamadan dinlemeden linç yapmayın , ya sen ne dediğinin farkında mısın ,yoksa bizi mı salak yerine koyuyorsun , madem istemiyorsun da ne diye korunmuyorsun kaçıncı yuzyildayiz arkadaş , geri çekilme yöntemi ile bile yıllarca korunabilen insanlar var, devlet hastanelerinde ria takmak ücretsiz , şimdi gelmiş burda hamile kalamam bence daha fazla rezil etme kendini sil postu , çift çizgi çıkmis nasıl adet olabilirim diyor , yani kısaca nasıl düşük yaparım diyor , bazen Rabbime sizin gibilere evlat verdiği için isyan edesim geliyor , tövbe estağfurullah