Sevimlidostlar1212 senin anlamadığın şey bizim anlamadığımızdan daha anlamsız kusura bakma. Çift çizgi olup adet olmak için napabilirim diyorsun. Adet geciktiğinde zaten otomatikman 4 haftalık gebe oluyorsun bunu bilmiyor musun? Yani adet olmak için bişeler yapmak için çok geç, eğer yaparsan gebeliğini sonlandırmak adına olur bunu da bilmiyorsan biraz oku derim.