Cerenyazici Doğum yapalı 12 gün oldu. Sağ bacağımın bir kısmı uyuşuk ve belim ağrıyor özellikle bebeğin bezini değiştirirken vs bu durumu yaşayan var mı ve var ise kaç günde toparladınız🙄
ogretmenanne38 Cerenyazici bende spinal sezaryen oldum ilk 10-15 gün benimde belimde aşırı derecede ağrı vardi bebeğimi dahi tutamıyodum ama geçti benimki 15 gün sonra
AyazMerve Cerenyazici kişiye göre değişir tabi de benim çok ağrıdı . Bebeğimi beşiğine koyup alırken acıdan ağlıyordum 🥺
Sadelimakarna Bende sezaryen oldum. 3 gün önce bel değil de sağ omuz ağrım var. Hele yatınca kendinden geçiyor sağ omzum.
Gizembickici Cerenyazici 2 ay falan oldu o ağrı. İlk 1 ayda cok agri vardi sonra azala azala gitti. Hatta bazen bıçak saplanmış gibi nefesimi keserdi
Sedoss2 Cerenyazici ilk zamanlar çok ağırdı benimde şimdi 3 aylık olacak azaldı ama ağır iş falan yaptığımda ağırıyor yine de ya da altını falan değiştirmek için eğildiğimde kalkarken tutulmuş gibi oluyor hala ne zaman geçecek bende bilmiyorum
Cerenyazici Sedoss2 kimisinin 1 yıl sürüyor kimisinin daha kısa kiminin de hiç geçmiyor tam bir muamma