Liya1903 baya iyi ilk doğum yaptığımda alsaydım keşke birsürü sütüm boşa gitmezdi
Liya1903 evet şarjlı
Teemo07 avent tekli gögüs pompası var elimde birkwre kulanıldır istersnez
cananecem ne kadara düşünüyorsunuz
Liya1903 ben kıllanıyorum memnunum.
Teemo07 250 lira
Teemo07 bende lansino tekli var az kullandım kutusuyla duruyor satabilirim
cananecem bana fotoğraf atabilir misiniz
Liya1903 https://imgyukle.com/i/8qzZG https://imgyukle.com/i/8qKQS
Liya1903 attım cok resmi yok ama calısır durumda bir kere kullanıldır tertmz duruyır
cananecem size nasıl ulaşabilirim
Liya1903 medela harika
Liya1903 kusura bakmayın kardesimdeydi kardeşim satmıs onu benden habersx özürdilerim
Lidyammm fiyat ne düşünüyorsun
Liya1903 200 TL düşünüyorum
Lidyammm lansinoh için çok
Liya1903 siz ne kadar düşündünüz