Arkadaşlar oğlum 17 aylık oldu. Menenjit aşısı yaptırmak istiyoruz. Şu an ki yaş aralığında sadece nimenrix mi yapılıyor, sizler hangi aşıyı hangi ayda yaptırmistiniz. Yardımcı olabilecek olan var mı. Doktorumuza su an ulasamadim, canlı aşı olduğu için de eczaneye sipariş vermemiz gerekiyor, sizlere sormak istedim.