Busra_VrL hemen doktoruna danış böyle şeylerde çevre çok yanlış yönlendiriyor malesef içinde korkun olmasın ben 2 yaşında kestim tam yoksa hala emzirirdim düzenini bozmaya başlamıştı öyle bıraktırdım yoksa olur mu öyle şey karnındakinin hakkı varda büyüğünün yok mu yani yazık günah